- Costul expedierii AFISAT este orientativ. 

- Costul final al expedierii va va fi comunicat telefonic de un consultant de vanzari odata cu confirmarea comenzii.

- Produsele vor fi expediate NUMAI dupa confirmarea telefonica a comenzii si acordul explicit al clientului referitor la costurile si conditiile de expediere. 

Termeni si conditii 

1. ELEMENTE DEFINITORII

Termenii si conditiile generale se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre S.C.Helios Com S.R.L.  si partenerii sai , prin intermediul magazinului virtual www.hellocom.ro catre Cumparator si pot fi modificate numai cu acordul expres scris al ambelor parti.

Astfel, urmatorii termeni vor insemna:

Cumparator - persoana, firma, companie sau alta entitate juridica ce emite o Comanda.

Vanzator - societatea comerciala Helios Com S.R.L.

Bunuri si Servicii - orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului.

Comanda - un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.

Contract - o Comanda confirmata de catre Vanzator.

Drepturi de proprietate Intelectuala (in cele ce urmeaza DPI) - toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.

Specificatii - toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in Comanda.

2. DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe site-ul anterior mentionat, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.

Comanda va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei:

a. Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice

b. Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul)

c. Termeni si conditii

Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii. Acceptare comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.

Prezentul Contract intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre Vanzator. Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia.

3. EXTINDEREA OBLIGATIILOR VANZATORULUI

a. Vanzatorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in Comanda si va livra Bunurile si Serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile Cumparatorului;

b. Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului, au caracter informativ si pot fi modificate de catre Vanzator, fara o anuntare prealabila. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat;

c. Comunicarea cu magazinul - se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la sectiunea "contact". Vor fi excluse din site sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

d. In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet,  isi rezerva dreptul de a cere utilizatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul site-ului.

4. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

5. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA (DPI)

Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau va face publice (pe internet sau media), nici una dintre informarile primite de la Vanzator.

De asemenea, numele site-ului precum si insemnele grafice sunt marci inregistrate in proprietatea  SA si nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fara acordul scris al proprietarului.

6. CONFIDENTIABILITATE - PUBLICITATE

Informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator Vanzatorului, vor ramane in proprietatea Vanzatorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris la Vanzatorului si dupa obtinerea unui angajament de confidentiabilitate din partea celui care le primeste.

Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu privire la comanda fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

Mesajele Hellocom sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de Hellocom. Astfel sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor. Datele clientilor nu pot fi folosite, si nici furnizate altor parti.

Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul site-ului www.hellocom.ro si nu vor constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

Prin inscrierea in baza de date Hellocom, cumparatorul isi ofera consimtamantul expres, in limitele legislatiei in vigoare, de a fi contactat de catre terti: furnizori de servicii de marketing, alti furnizori de servicii; agentii de stat, guvernamentale sau asociatii din domeniul asigurarilor, atunci cand legislatia specifica prevede acest lucru; alte companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a produselor si serviciilor noastre, etc.

7. TERMENE PENALITATI

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a Comenzii, Vanzatorul este obligat sa anunte Cumparatorul de termenul estimat de finalizare a livrarii. Cumparatorul va avea dreptul sa revendice daune suplimentare de la Vanzator, cand este permis de lege, in cazul neindeplinirii totale sau partiale din partea vanzatorului a executarii Contractului in conformitate cu termenele stabilite.

In cazul in care Cumparatorul intarzie din vina sa plata marfurilor in termenul prevazut in factura emisa de Vanzator, este obligat la plata unei penalitati de 0,5% pe zi din suma datorata.

In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 3 zile lucratoare.

8. FACTURARE - PLATI

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

9. RISCURI SI RESPONSABILITATI

a. Livrare

Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile si Serviciile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator.

b. Transport - Ambalare

In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Cumparator diferit, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile si Serviciile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat intern cu care Vanzatorul colaboreaza sau catre reprezentantul Cumparatorului.

Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

Vanzatorul va efectua livrare Bunurilor si Serviciile pe teritoriul Romaniei.

10. ACCEPTARE

Acceptarea va fi facuta atunci cand Bunurile si Serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in Comanda. In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, atunci Vanzatorul va aduce la conformitate Produsele si Serviciile. De asemenea, pentru produsele vandute si livrate de hellocom, Cumparatorul beneficiaza de returul produselor in 14 zile.

11. GARANTII 

Toate produsele comercializate de catre site-ul www.hellocom.ro, cu exceptia celor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

In cazul produselor vandute si livrate de hellocom, certificatele de garantie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala.

In cazul produselor achizitionate de la partenerii nostri , veti primi la livrare pentru fiecare produs care beneficiaza de garantie un certificat de garantie cu toate detaliile centrului de service care asigura reparatiile pe durata termenului de garantie. Garantia produselor achizitionate de la partenerii nostri este asigurata de catre partenerul care a vandut produsul sau de catre centrul de service autorizat al producatorului, dupa caz.

In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa magazin1@helioscom.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

In cazul produselor resigilate, certificatul de garantie este emis de catre hellocom, iar garantia nu acopera aceeasi perioada ca la un produs nou, sigilat. Perioada de garantie este specificata pentru fiecare produs resigilat in parte. Conditiile de utilizare, manipulare si transportare a unui produs resigilat sunt aceleasi cu cele de la produsele sigilate.

12. RETURNAREA PRODUSELOR SE SUPUNE URMATOAREI LEGI:

Ordonanţa urgenţă nr. 34/2014 din 11.06.2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative privind regimul juridic al contractelor la distanta:

"Dreptul de retragere

(1) Cu excepţia cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul

beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un

contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor

comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi

fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3)

şi la art. 14.

(2) Fără a aduce atingere art. 10, perioada de retragere

menţionată la alin. (1) expiră în termen de 14 zile de la:

a) data încheierii contractului, în cazul contractelor de

prestări de servicii;

b) ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât

transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în

posesia fizică a produselor, în cazul contractelor de vânzare,

sau:

(i) în cazul în care consumatorul comandă printr-o

singură comandă produse multiple care vor fi livrate

separat, ziua în care consumatorul sau o parte terţă,

alta decât transportatorul şi care este indicată de

consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs;

(ii) în cazul livrării unui produs care constă din mai multe

loturi sau piese, ziua în care consumatorul sau o

parte terţă, alta decât transportatorul şi care este

indicată de consumator, intră în posesia fizică a

ultimului produs sau a ultimei piese;

(iii) în cazul contractelor pentru livrarea periodică de

produse pe o perioadă de timp determinată, ziua în

care consumatorul sau o parte terţă, alta decât

transportatorul şi care este indicată de consumator,

intră în posesia fizică a primului produs;

c) în cazul contractelor pentru furnizarea de apă, gaze

naturale, energie electrică, atunci când acestea nu prevăd

vânzarea într-un volum limitat sau cantitate stabilită, de energie

termică sau de conţinuturi digitale care nu sunt livrate pe un

suport material, data încheierii contractului.

(3) Părţile contractante îşi îndeplinesc obligaţiile contractuale

pe parcursul perioadei de retragere conform prevederilor

prezentei ordonanţe de urgenţă.

 

ARTICOLUL 11

Exercitarea dreptului de retragere

(1) Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul

informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere

din contract. În acest scop, consumatorul poate alege una dintre

următoarele variante:

a) de a folosi modelul de formular de retragere prevăzut în

partea B din anexă;

b) de a face orice altă declaraţie neechivocă în care îşi

exprimă decizia de retragere din contract.

(2) Consumatorul şi-a exercitat dreptul de retragere în

perioada de retragere menţionată la art. 9 alin. (2) şi la art. 10 în

cazul în care comunicarea cu privire la exercitarea dreptului de

retragere este transmisă de către consumator înaintea expirării

perioadei respective.

(3) Profesionistul poate, în plus faţă de posibilităţile

menţionate la alin. (1), să acorde consumatorului opţiunea de a

completa şi de a transmite în format electronic, pe site-ul

profesionistului, fie modelul de formular de retragere prevăzut

în partea B din anexă, fie o declaraţie neechivocă de orice alt tip.

În aceste cazuri, profesionistul comunică consumatorului, fără

întârziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a

formularului de retragere.

(4) Sarcina probei privind exercitarea dreptului de retragere

în conformitate cu dispoziţiile din prezentul articol revine

consumatorului.

Pentru returnarea produsului trebuie sa notificati in scris acest lucru la adresa de email:  magazin1@helioscom.ro    Numai cererile scrise se vor lua in considerare.

Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte (fara lovituri, zgarieturi), inclusiv ambalajul, accesoriile aferente si produsele cadou-bonus (exact ca in momentul receptionarii).

Produsul va fi returnat impreuna cu o copie de pe factura de achizitie si certificatul de garantie in original (in cazul in care pe certificat sunt mai multe produs, se va returna o copie de pe acesta).

Produsul se va returna prin prezenta personala la sediu  sau se va trimite prin curier rapid, taxele de curier fiind suportate de catre client.

Produsele se vor returna in maxim 14 zile (calendaristica) de la primirea confirmarii de returnare.

NU SE POT RETURNA URMATOARELE CATEGORII DE PRODUSE:

- Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri

- Software, licente desigilate (Sisteme de operare, aplicatii, antivirusi etc.), jocuri desigilate, extensii de garantie desigilate.

- Cartuse desigilate.

- Imprimante/multifunctionale/aparate de fax care au cartusele/tonerele desigilate.

- Servere sau accesorii pentru acestea

- Produse aduse pe comenzi speciale

- Electrocasnice folosite: masini de tocat, masini de facut paine, roboti bucatarie, storcator fructe-legume, blendere si tocatoare, rasnite

- Produse de ingrijire personala, igiena casei sau personala accesorii medicale desigilate

- Produse identice desigilate in cazul achizitionarii mai multor bucati (peste 2)

- Produse primite cadou la alte produse decat cu conditia unei noi achizitii

- Produse consumabile, care prin natura lor, odata desigilate nu pot fi revandute sub nici o forma

Conform ordonantei mai sus mentionate, politica de returnare a produselor in termen de 14 zile lucratoare se aplica numai persoanelor fizice si numai in cazul produselor livrate prin curier.

In cazul produselor achizitionate de la sediul firmei sau a celor achizitionate pe persoana juridica (indiferent de metoda de livrare), termenul este de 5 zile calendaristice. In anumite cazuri, se pot accepta retururi peste cele 5 zile, insa cu penalitati cuprinse intre 10% si 25% din valoarea produsului returnat.

Produsele se vor returna in maxim 5 zile calendaristice de la primirea confirmarii de returnare.

Returnarea baniilor se va face intr-un termen de maxim 14 de zile de la primirea returului. Pentru returnarile prin curier, returnarea baniilor se poate face preferabil prin banca sau optional, prin mandat postal de comun acord cu cumparatorul. Pentru produsele returnate la sediu, returnarea baniilor se va face numai prin banca indiferent de modalitatea prin care a fost platit produsul la ridicare.

13. TRANSFERUL PROPRIETATII

Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferate la momentul efectuarii platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare - semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului). In cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a acestora.

14. RASPUNDERE

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.

Vanzatorul va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.

 

14. FORTA MAJORA

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

15. LEGEA APLICABILA - JURISDICTIA

Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

16. PREVEDERI DIVERSE

Partile in contract vor fi considerate cantractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte. Termenii si conditiile din acest contract inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Partile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.


Top